وزارت صمت نه تفکیک بلکه باید شیوه اداره آن تغییر کند
1401/05/18

وزارت صمت نه تفکیک بلکه باید شیوه اداره آن تغییر کند

یک فعال صنعتی با بیان اینکه شیوه اداره فعلی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت باید ادامه پیدا کند، در عین حال می گوید: بی مسئولیتی و بی تدبیری مسئولان علت اصلی ناکارامدی در وزارت صمت است.

سید بهادر احرامیان با شاره به فعالان اقتصادی به عملکرد وزارت صنعت ،معدن و تجارت اظهار داشت : مشکلات موجود از ساختار وزارت صمت نیست بله به نوع برخورد افراد این وزارتخانه مربوط می باشد .

وی گفت : در حال حاضر مشکلات موجود برای وزارت صنعت ،معدن و تجارت و احیای وزارت بازرگانی ناشی از ادغام این دو وزارتخانه نیست بلکه ناشی از انجام ندادن عملکرد درست این دو وزارتخانه است .

برهمین اساس ، بهتر است پیش اقدام برای جدا سازی مسئولیت پذیری بهتری را برای این وزارتخانه ایجاد  کند .

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد : شیوه اداره فعلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید ادامه پیدا کند و افرادی که پیشنهاد جدا سازی اسین دو وزارتخانه را میدهند مشکلات ناشی از سیاستگذاری و ساختار ادغام شده این دو وزارتخانه را میدانند .

احرامیان با اشاره به اظهارات برخی کارشناسان مبنی بر تفکیک فعالیت این دو وزارتخانه اظهار داشت :تغییر در شیوه حکمرانی این دو وزارتخانه ضروری است زیرا به نظر میرسد حتی اگر صنعت و معدن از یکدیگر جدا شوند شرایط بهتری در این دو نهاد نخواهد بود . 

 


امتیاز بدهید
به اين مقاله امتیاز بدهید
نظرات کاربران
ارسال نظر