افزایش قیمت آهن
1401/07/12

افزایش قیمت آهن

روز گذشته شاهد تداوم افزایش نرخ روز آهن آلات در بخش‌های مختلف بازار بودیم و اکثر مبادی فروش به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کردند اما در این بین برخی محصولات نیز بدون تغییر قیمت عرضه شدند.

بازار میلگرد که غالبا پیشگام نوسانات بازار آهن است،روز گذشته نیز در غالب شرکت‌ها با افزایش ۵۰ الی ۲۵۰ تومانی همراه بود، اگرچه برخی مبادی فروش نیز تغییری در نرخ محصولات خود اعمال نکردند.

کف نرخ پیشنهادی میگرد در بازار دیروز به حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، متوسط قیمت این محصول نیز حدود ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد که افزایش ۶۰ تومانی داشت. به نظر می‌رسد با توجه به رشد ۲۰۰ تومانی نرخ شمش فولادی، قیمت میلگرد آجدار نیز افزایش بیابد اما این رشد مثبت تدریجی خواهد بود.

قیمت روز ورق‌ آهن، ورق استیل و انواع ورق‌های گرم روز گذشته عمدتا ثابت اعلام شدند اما ورق سیاه فولاد مبارکه حدود ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش داشت؛ اما قیمت ورق گالوانیزه، ورق روغنی و رنگی در غالب مبادی فروش ثابت و بدون تغییر بود. قیمت نبشی و ناودانی ایرانی و اروپایی نیز با بازار همسو شده و در بسیاری از شرکت‌ها حدود ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.


امتیاز بدهید
به اين مقاله امتیاز بدهید
نظرات کاربران
ارسال نظر